PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS

Kiekvienam užsakymui yra sudaroma pirkimo – pardavimo sutartis. Sutartis tarp Pirkėjo ir Bastet.lt (,,Pardavėjo“) laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo savo vardą ir pavardę, pristatymo adresą, pasirenka mokėjimo būdą ir susipažinęs su internetinės parduotuvės taisyklėmis (,,Taisyklės“), paspaudžia mygtuką ,,Pirkti“ ar ,,Užsakyti“ ir pats apmoka už prekes. Pirkimo – pardavimo sutartis galioja nuo visiško pareigų įvykdymo pagal šią sutartį. Bastet.lt saugo kiekvieną sutartį sudarytą tarp Pirkėjo ir pardavėjo.

PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

  • Pirkėjas turi teise pirkti prekes Bastet.lt internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka;
  • Prikėjas turi teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties su Bastet.lt el. parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui elektroniniu paštu;
  • Pirkėjas įsipareigoja priimti įsigytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą;
  • Jeigu Pirkėjo duomenys, pateikti registracijos formoje pasikeičia, Pirkėjas privalo nedelsiant juos atnaujinti;
  • Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Tuo atveju, jei prisijungimo duomenys prarandami, Pirkėjas įsipareigoja nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui el. paštu [email protected];
  • Pirkėjas, naudodamasis Bastet.lt internetine parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis ir nepažeist LR teisės aktų.

PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

  • Pardavėjas turi teisę laikinai arba visam laikui nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo;
  • Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti, sustabdyti ar panaikinti Pirkėjo galimybę naudotis Bastet.lt internetine parduotuve, jei Pirkėjas bando pakenkti Bastet.lt internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui, pažeidžia savo įsipareigojimus, daro užsakymus ir jų neapmoka, su Pirkėju kelis kartus negalima susisiekti nurodytais kontaktais. Pardavėjas turi teisę nevykdyti jo užsakymų, o piktybinius Pirkėjus patraukti baudžiamojon atsakomybėn;
  • Bastet.lt įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, nurodyta Bastet.lt internetinės parduotuvės registracijos formoje ir neperleisti jos tretiesiems asmenims;
  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes nurodytu adresu;
  • Jeigu Pardavėjas dėl svarbių aplinkybiu negali pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui alternatyvų pristatymo būdą ar kiek įmanoma panašesnę prekę. Jeigu Pirkėjas nesutinka su šiuo pasiūlymu, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas;
  • Pardavėjas turi teisę talpinti internetinėje parduotuvėje nuorodas į kitas svetaines, tačiau neatsako už juose skelbiamą turinį, informaciją ar vykdomą veiklą.
  • Bastet.lt turi teisę atsisakyti sudarytos pirkimo – pardavimo sutarties, jei baigėsi sutartyje nurodytų prekių atsargos.

PREKIŲ KAINA IR JŲ APMOKĖJIMO TVARKA

  • Intrnetinėje parduotuvėje prekių kainos nurodytos Eurais su PVM;
  • Prie kiekvienos konkrečios prekės yra jos aprašymas. Jei pateiktos informacijos Pirkėjui nepakanka, jis privalo kreiptis į Pardavėją dėl papildomos informacijos. Užsakydamas prekę, Pirkėjas patvirtina, kad prie prekės nurodyta informacija yra išsami ir jam suprantama;
  • Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu elektroninėje parduotuvėje keisti prekių aprašymus, kiekį, kainas, asortimentą, pristatymo salygas ir kitą esančią informaciją neinformavęs Pirkėjo;
  • Prekės pristatymo mokestis nėra įskaičiuotas į prekės kainą, jei aiškiai nenurodyta kitaip;
  • Pirkėjas už prekes gali atsiskaityti šiais būdais:
  • ,,OPAY“ mokėjimo sistema, kurios pagalba Pirkėjas bus nukreiptas į savo el. bankininkystę;
  •  Banko pavedimu į saskaitą:

A/s Nr. LT187044090101256860

AB SEB bankas, b.k. 70440

  • Pasirinkus anksčiau išvardintus apmokėjimo būdus ir neapmokėjus už prekes per 2 (dvi) darbo dienas, Bastet.lt turi teisę anuliuoti užsakyma neperspėjus iš anksto;
  • Pirkėjas mato ir gali atsispausdinti užsakymo lapą – išankstinio apmokėjimo sąskaitą faktūrą.

PREKIŲ PRISTATYMAS

  • Pardavėjas prekes pristato visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją;
  • Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, privalo nurodyti tikslų pristatymo adresą, pašto kodą, kontaktinį telefono numerį ir kitą papildomą informaaciją (laiptinės kodą ir pan.);
  • Pirkėjas prekes priimti įsipareigoja pats. Tokiu atveju, kai Pirkėjas pats prekių priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. Prekės, užsakytos el. parduotuvėje Bastet.lt, pristatomos šiais būdais:
  • LP express paštomatai
  • LP express kurjeris
  • Omniva paštomatai
  • Omniva kurjeris
  • DPD paštomatai
  • DPD kurjeris
  • Pristatymo terminas 2 – 7 darbo dienos;
  • Jei pasirinkta kurjerio paslauga prekių pristatymui Pirkėjo nurodytu adresu užsakymo metu, Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes sekančią dieną nuo pranešimo gavimo, kad jam bus pristatyta siunta. Dėl pakartotinių pristatymų Pardavėjas turi teisę apmokestinti Pirkėją, jei dėl pristatymo bus patirtos papildomos išlaidos;
  • Prekes pristato Pardavėjas, Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris);
  • Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių pristatymo aprašyme nurodytais terminais. Išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių, nepriklausančių nuo Pardavėjo. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja susisiekti su Pirkėju ir sudernti prekių pristatymo salygas. Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu Pirkėjui prekės nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių;
  • Pristatymo kaina yra fiksuota ir nekinta perkant daugiau nei vieną prekę. Perkant daugiau nei 10 vnt. Pristatymo kainą ir laiką būtina iš anksto suderinti su Bastet.lt.
  • Pirkėjas privalo iš anksto informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje ar kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna produkto komplektacija;
  • Pirkėjas pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Pirkėjas tai privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekių pristatymo dokumente;
  • Savo nuožiūra pirkėjas neturi teisės keisti prekių pristatymo adreso, kai užsakymas jau yra įvykdytas arba siunta jau yra išvežta. Jeigu pristatymo vieta yra pakeičiama asmeniškai tariantis su kurjeriu ar kita pristatymą teikiančia tarnyba, Pardavėjas neatsako už siuntų pristatymo termino vykdymą bei turi teisę papildomai apmokestinti Pirkėją už patirtas papildomas išlaidas, jeigu tokių susidaro, dėl savavališko kliento pristatymo adreso pakeitimo esant išsiųstai siuntai. Patirtos išlaidos gali būti padengiamos išrašant papildomą sąskaitą Pirkėjui arba išskaičiuojamos iš grąžinamų prekių sumos.

PREKIŲ GRAŽINIMAS IR KEITIMAS

  • Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR Vyriausybės 2014 m. liepos mėn. 22 d. nutarimu Nr. 738 (Žin., 2014, Nr. 2014-10565) patvirtintomis mažmeninės prekybos taisyklėmis;
  • Prekę grąžinti ar keisti Pirkėjas gali per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui;
  • Grąžinama prekė privalo būti originalioje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos.
  • Visos Bastet.lt el. parduotuvėje parduodamos prekės yra naujos (išskyrus atvejus, kai prekės pirkimo laukelyje yra pažymėta, jog prekė brokuota, praradusi prekinę išvaizdą ir pan.), laikomos kokybiškose sandeliavimo patalpose. Prekė nera laikoma nekokybiška, jei ant jos galima pastebėti smulkių pakavimo ar transportavimo pažeidimų.
  • Apie gautas nekokybiškas prekes, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją el. paštu [email protected];
  • Pinigai bus pervedami į Pirkėjo nurodytą saskaitą ne vėliau, kaip per 14 dienų nuo grąžintos prekės  priėmimo;
  • Pirkėjui nekompensuojamos prekių pristatymo išlaidos;
  • Prekių (be defektų) grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas;

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei pirkėjas nesilaiko aukščiau nurodytų prekių grąžinimo salygų ir terminų. Pirkėjo grąžinamos